Solig söndag!

Det känns som en så underbar dag idag, så solig och fin. Det ska hinnas ta en promenad idag för att njuta av det fina vädret som är utanför våra fönster idag. Jag hoppas att detta väder håller i sig ett tag fram över så man kan få njuta lite.



Jag har blivit till sagd av mamma Raija att inte träna på ett tag, bara ta promenader pga att min förkyldning inte vill ge sig. Jag tror att när jag har varit sjuk så har jag gått tillbaka till träningen för fort så nu måste jag ta hand om mig själv så jag blir av med denna förkyldning. Så nu blir det promenader 6 ggr i veckan istället för träning men det ger ju resultat det med så jag får längta efter gymmet ett tag nu och det kommer jag verkligen göra.

Får se när älsklingen kommer upp idag för det blev lite sent i natt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0