Seg lördag!

Det har pluggats, sovit och tränats så det har inte hänt så mycket idag. Jag har inte haft så mycket enegri idag men jag har lyckats få tillbaka lite nu framåt eftermiddagen så jag ska se till att få en del gjort. Jag ska skriva en del under kvällen för älsklingen ska på fest hos en från jobbet så jag blir själv här hemma. Men det är bra att han får lite kontakter med tanke på att vi känner så få i Västerås. Jag ska även kolla på stjärnor på is, det ska bli kul och se!

I morgon ska jag åka hem till pappa och dem för att leka lärare :-) Min bror behöver hjälp i samhällskunskapen så vad kan vara bättre än att ha en syster som ska bli lärare i det  He he! Så nu ska ha få bra betyg!! Jag ska ta med lite saker som jag själv måste få gjort för medans han skriver så kan jag pyssla med det jag måste få gjort. Det är ju en del jag måste ha gjort, de ska läsas, skrivas och förberedas.

Jag ska också ta och dammsuga ikväll tror jag om jag hinner, jag är inte säker på att jag hinner men jag ska försöka hinna det för det känns så friskt och fint.

Nu ska jag ta och kolla runt lite på nätet innan jag fixa lite här hemma med mat och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0