Så skönt!

Först så somnade jag och G en stund igår innan Idol för vi båda var väldigt slitna efter veckan som varit. Sen idag så sov jag till kl 11 :-) Så himla skönt när man har gått upp vi sju hela veckan för skola och träning. Jag skulle gärna ligga kvar men jag har en del att fixa innan jag ska åka med tåget 15.35 i eftermiddag. Jag måste slå in Samuels present som jag helt glömt bort att göra. Jag ska även ta tag i mitt hår för jag ska försöka locka det, får se hur det går med det. Jag ska även hinna plugga lite under dagen med. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, får se vad det blir. Det blir i alla fall kjol men den vad det blir till får vi se.

Annars då, jo jag har varit lite panikslagen över praktiken de senaste dagarna pga att jag tror att de lektioner jag ska hålla i inte kommer godkännas av min handledare på högskolan för hon tycker om att man jobbar i basgrupper, vilket även jag gör men de är så strikta på sin plnaering så jag får inte ändra något. Jag kanske har chansen att göra det med Andreas för han verkar vara lättare att ha och göra med när det gäller sådana saker. Håkan med kanske, det är Gun som verkligen inte ruggar på sin planering. Jag hoppas verkligen att min handledare inte kommer på någon av dem lektionerna för då är jag körd. :-S

Nej nu ska jag ta det lite lugnt innan jag måste börja med allt som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0