Så bra film men dålig planering av SF!

Det var riktigt kul att gå på bio mitt i natten och filmen var bra. Mycket aktion!! Me like!! He he!!!

När vi skulle hem så var det snöstorm så det var inge kul att gå hem, vi kom hem till 02.30. När vi kom hem så skulle jag ta fram min vinterskor. G hjälpte mig och leta, sen blev det bara automatisk att vi började rensa hela klädkammaren för den var full med skräp. Nu är det så fint där inne!

Det blev 4 timmar sömn för mig så jag är väldigt trött just nu så jag ska nog snart ta och lägga mig för att sova.

Kommentarer
Postat av: Raija

Planerade SF dåligt med snöstorm på hemvägen? Vad var dåligt....ler....blir nyfiken.

2008-11-01 @ 05:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0