PM Klart!

Jag blev riktigt nöjd över vårat PM idag, jag tycker att vi formelerade oss bra. Vi fick till det bra och fick fram det vi ville få fram. Det är verkligen skönt att vi kan ha kul tillsammans men samtidigt få mycket gjort, det kan ju inte bli bättre. Jag skulle inte vilja skriva med några andra än med dem. Både det ämne som vi skriver och de jag skriver med känns så rätt!

Den 7 nov blir det tacoparty med västeråsgänget :-) Det blir tacos, vin och sen ut på strike och sjunga :-) Det ska bli riktigt kul!!! Vi ska vara hemma hos oss förmodligen, jag är den enda som bor nära stan och inte har barn.



I morgon är det heldag i skolan mellan 9.15 till 16.00 sen efter det ska jag träffa Tilda, det ska blir trevligt. Synd att jag inte hinner stanna kvar och kolla på Efterlyst hemma hos Veronica. Men så är det när man har mycket att göra och inte bor i stan.



Jag var bara tvungen att lägga upp denna bild igen! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0