Min helg

Nu ser min helg ut så här, först på fredag blir det mys med god mat och lite vin med min underbara älskling. Det ska bli så mysigt att få ha en helkväll med min G. Så det ska handlas in lite gott vin och sen något som jag kan göra god mat av. Får se vad jag hittar på för något!

Sen på lördag så åker jag till Eskilstuna för att först träffa pappa en liten stund innan jag ska fika med Tilda på stan. Det var meningen att jag skulle vara med pappa och dem hela dagen men så blev det lite ändrade planer nu när jag ska sova kvar. Jag har inte träffat Tilda på ett tag så jag känner att jag måste ta mig tid för det, jag blir ju kvar till söndag så jag hinner umgås med pappa ändå. Jag ska gå på bio sedan med Jenny på kvällen och den är slut till 21 så då hinner jag säkert vara lite med pappa. Sen har jag hela söndagen på mig :-)

Det ska bli en trevlig helg men kommer sakna min älskling fast det bara är natt! :-) Jag måste även hinna plugga en hel del för att jag vill bli klar med min tenta. Jag ska börja skriva hela dagen idag och sen ska jag även hinna skriva i morgon efter jag har varit på MAXI och handlat. Det behövs verkligen kan jag säga för det är ganska tomt nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0