Måndag


Idag har jag varit i Eskilstuna och träffat viktklubben plus söta lilla Inez :-) Det var en trevlig stund på dagen och jag fick träffa alla underbara hundar också! Jag hade gått ner både i vikt och centimetrar :-)

Sedan blev det en fika på stan med min underbara älskling, det är alltid lika trevligt!



Usch, jag är så nervös över min interjuv i morgon men det ska bli kul och jag ska verkligen göra ett bra intryck har jag bestämt mig för. Jag ska ta mig till högskolan innan och skriva ut det som behövs plus att jag måste kolla vart jag ska för jag vet inte riktigt vart jag ska. Det ska även hinnas plugga, det ska läsas och skriva tenta. Jag behöver fler timmar på mitt dygn för att hinna.

Håll tummarna för mig!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman!

Lycka till, jag håller tummarna för dig. Det ska nog gå bra, var bara ditt underbara jag så lyckas du nog ;)

Pussar

2008-10-27 @ 21:26:46
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0