Måndag igen!

Då var det yttligare en lektionsdag gjord, det är inte många lektioner kvar nu. Det är bara tre stycken kvar, sen är det bara tentaskrivande. Jag tycker det går så fort, snart är det VFU. Det ska bli kul, samtidigt som jag bävar för det känns som det är så svårt att lägga sin egen prägling på undervisningen.

Annars idag så har vi haft viktklubbträff! Det hade inte hänt så mycket med vikten men bystmåttet hade minskat denna gång med :-) Jag är nöjd över min insats!! VI hade det så trevlig så tiden bara rann iväg, det var trevligt sällskap och god mat. Tack Carro för god mat!! Sen fick man också träffa Carros lilla skatt Inez, hån är bara så himla söt så man hade stor lust att ta med henne hem. He he!! :-)

Nu sitter jag och kolla på tv med lite doftljus tända :-) Det luktar kladdkaka, kanelbulle och bryllépudding! Mumma! Får man inte äta så kan man ändå få känns doften av det!! He he! Fast man blir bra sugen när man känner lukten!

I morgon ska det skrivas PM hemma hos Mia tillsammans med henne och Ella, så Ella kommer och hämtar mig vi 9 på morgonen.

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0