Måndag!

Då är det måndagkväll och jag har haft en fullspäckad dag med skola och bus. Dagen började att jag hade en litteraturlektion, det var väldigt intressant. Sen efter den lektionen så bar det av till fasters sötnos :-) Det blev en trevlig måndags eftermiddag med bus och skoj. Till en början så var han så blyg så men sen till slut så vågade han hålla mig i handen när vi var ute och lekte. Vi var även på Lidel och handlade, Samuel gick med en egen korg och han ville köpa två påsar ostbågar :-) He he!! Så kul! Presenten var även uppskattad som jag hade köpt, Samuel sa oooooooo, Tack tack! :-D

Jag var inte hemma förräns till kl 19 så då var det dags att äta men innan dess så kollade jag mailen och hade då fått mail om att jag ska på anställningsinterjuv på bemanningstjänst nästa tisdag kl 16 :-) Det handlar om att vikariera som lärare när det behövs. Det är ju inte fel med erfarenhet och extra pengar!

Nu så sitter jag bara vid datorn och tar det lugnt innan jag ska ta och lägga mig för natten. I morgon blir det plugga och sen ska vi ta tåget in till Eskilstuna för att äta middag och sova kvar och Gs mamma.

Hoppas ni ffår en trevlig kväll!!


Jag glömde tyvärr kameran hemma idag så det blev inga kort frän dagens besök hos fasters sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0