Ledsen

Det blev inget kalas för mig, det hade blivit något fel med tåget. Jag är så säker på att det skulle gå ett tåg 15.35 men nej då, det gick inget förräns kl 17.35. Jag blev så ledsen när jag såg det så jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Jag ville ju fira fasters sötnos, men nej så blev det inte. Men jag ska förmodligen dit på fredag för att fira prinsen :-) Jenny hade varit så gullig och gjort fruktsallad åt mig.

Det hände något kul idag med, min morbror Håkan ringde mig. Jag blev så förvånad så jag tystnade ett tag i telefonen, he he! Det är kul att han vill ha kontakt, vi bestämde att vi skulle hålla kontakten. Man ska hålla kontakt med den släkt man kan hålla kontakt med. Vi ska hitta någon dag som vi kan åka dit för en fika.

Det blir en lugn kväll hemma för mig och katterna för våran G ska på personalfest utklädd till coweboy :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0