Jag har världens bästa man!

När jag kom hem idag efter en dag i Eskilstuna med skola och fika med Veronica och Tilda så gick jag och satt mig i soffan för att vila. Sen när jag skulle in i sovrummet och byta om så såg jag att det var en överraskning på sängen :-) Älsklingen hade köpt rosor och så var det en present, den inne höll en chocklad bok och massa chocklad. Han är ju bara helt fantastisk!!! Jag älskar dig så himla mycket min underbara Gabriel!! Jag glömde helt ta kort på det för jag blev helt till mig och började gråta. Annars hade ni fått sett hur fint han hade gjort!

Jag är så himla lycklig över att få leva med en så underbar man som Gabriel! Jag ser fram emot många fina år med dig ska du veta, du gör mig till världens lyckligast tjej!

Jag är så himla lycklig!






Kommentarer
Postat av: Raija

Mmmmmm.....förstår att du är glad, för det är inte många män som överraskar.....så fortsätt vara lycklig.....det är du värd.

2008-10-03 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0