Jag borde lägga mig!




Men det vill inte min kropp!!!!
Jag vet att jag behöver sova men jag är så upp stressad så jag kan inte gå och lägga mig. Jag är så stressad så ag blir som förlamad, när jag blir stressad blir jag handlingsförlamad. Det är ingen skön känsla så jag hoppas att mina harmoniska promenader och brödbak kommer hjälpa. Jag har bestämt mig för att börja baka bröd på förmiddagen varje söndag som det behövs. Så nu är det slut med att köpa bröd! Detta är till mesta dels för att maten har blivit så dyr men även för att det kan vara ett bra sätt för mig att koppla av. JAG VILL HA RO I KROPPEN!!!!! Jag försöker verkligen inte att stressa upp mig och ta det lugnt men när det ligger i ens natur att lätt blir upp stressad och har en historik över att bli det när det gäller studier så är det inte så lätt. Så som jag mår nu gjorde jag även redan i nian, det var nästan som att springa in i väggen. Jag känner bara att jag så gärna skulle vilja känna ett lugn så jag ska göra allt för att uppnå detta. Plugga under en viss bestämd tid på dagarna, umgås mycket med familj och vänner, gå promenader och göra saker som får mig att koppla av. 8- 17 är pluggtid och efter det så kan jag bara koppla av.

VILL FINNA RO!!!! HARMONI!!




FRIDFULLT!!



Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

vill du komma förbi på onsdag o hämta grejerna? jag tänker hämta dem imorrn om de kommit... ska kolla efterlyst me jessica, tilda o kaisa här, kom över om du vill =)

puss

2008-10-13 @ 22:37:15
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Veronica Skantz

Ok, jag hämtar ut grejerna idag iaf så får vi väl ses i skolan lr nåt så du kan få dem =) kolla http://www.friskareliv.com/halsansabc/tips.htm för tips om att varva ner

2008-10-14 @ 10:54:55
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0