Jag är så nervös

för eftermiddagen, jag vill verkligen få detta jobb för det skulle ge mig både erfarenhet och lite extra pengaar i kassan. Och inget av dem är fel på något sätt. Men om jag skulle få det så kommer de pengar som jag tjänar gå in på sparkontot för att spara till våran drömresa till Tailand. Vi vill så gärna komma iväg dit i två veckor och om vi hinner få ihop pengar så kan vi åka nästa år. Eller så kan vi spara så vi kan åka när jag tar examen :-)

Jag kom nyss på att jag tar examen 2011 och inte 2010 som jag trott hela tiden. Hur kan jag ha räknat så fel?! För det är ju 2008 nu och jag har efter denna termin 5 terminer kvar och inte 3 som det hade varit om jag tagit examen 2010. Så nu behöver vi inte stressa över att min bror skulle ta studenten samtidigt som jag tar exmanen, det blir året efter och som tur är så kommer inte syrran ta studenten då för hån går ju ett extra år.

Jag ska skriva på min hemtenta idag, läsa till i morogon, skriva ut papper till interjuven för att sedan kl 16 vara på våning C för en interjuv.

Nu så tänkte jag ta det lugnt ett tag och göra mig lite frukost men jag tror jag först måste ta och gå till ICA för att handla lite bröd för jag har inte hunnit baka annars så skulle det inte komma in något köpebröd innan för dessa dörrar :-) He he! Det ska bakas i helgen så vi behöver bara bröd tills dess.


Jag kommer förmodligen bli brunhårig inm de närmaste veckorna, men först måste jag lägga en rödfärg så mitt hår får piggment för det har man inget när man har så ljust som jag har nu. Eller om man är blond i huvudtaget. Men sen så ska man lägga den brunafärgen som man vill ha men jag tänker inte stressa fram det för jag vill verkligen tänka igenom det och det är därför jag inte färgar det alls just nu för det är onödigt att ligga nya blonda slingor om jag ändå ska bli brunett.

Nej nu ska jag ta och sluta och skriva för jag har andra saker som måste skrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0