Fredag

Då var det fredag :-) Det ska bli skönt med helg men det blir inte mycket av vila för jag ska plugga hela helgen. Jag är bjuden till Tilda i morgon men känner inte att jag har tid på grund av allt pluggande. Annars hade det  varit trevlig med lite av koppling men det försvinner så mycket tid.

Jag ska ta och städa idag med så vi har det fint och städat här hemma. Det är så skönt att ha ett städat hem! Det blir ganska lättsmutsigt här hemma på grund av katterna. Sen ska det lagas god fredag mat :-)

Jag ska även baka lite bröd i morgon för i går blev det bara sconens och det är bara gott när man precis tillagat dem. Så i morgon ska det bakas gott bröd som ska räcka till nästa helg då det ska bakas igen för nu har vi verkligen bestämt oss för att inte köpa någe bröd alls i affären. Tänk det kostar 13 kr för en mjöl påse och en limpa kostar 25 kr.. Sen så är det bra för mig att veta vad det är i brödet på grund av att jag inte tål allt.  Det är kul att baka också, det är någon speciell känsla med det. Jag ska ta och baka lite mumsiga saker med, jag har recept på "nyttigt" fikabröd. Så nyttigt som det kan bli, det är inge bra att ha massa fika bröd i frysen men det är bra om man får besök.


Nästa fredag ska jag och Ella gå på stripparobic på enoy :-) Det ska bli kul! Det kan vara kul och testa på något nytt, Enoy verkar ha roliga träningspass och om jag går med Ella får jag gå gratis. Så det är ju inge fel i att ha lite mer blandad träningsform.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0