Fredag

Det blev aldrig gymmet i morse för Sandra mådde inge bra så jag ska träna här hemma istället och sen ta mig till gymmet på söndag istället. Annars idag så ska jag ta och plugga och sen kommer älsklingen hem tidigt idag, det blir den första fredagen som vi får umgås på över en månad. De fredagar som han slutat tidigare så har jag varit upptagen men ikväll så få vi äntligen umgås. Vi ska äta gott och se på Idol förmodligen eller LBP- Littel big panet. Det är så kul!

Det ska bli en trevlig fredag, hoppas ni också får en trevlig fredag!

I morgon ska jag till Eskilstuna och fira lilla Samuel som sagt. G skulle ha förljt med men han hade helt glömt att de skulle ha personalfest. Typiskt men inte mycket att göra åt saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0