Då var man hemma igen!

Efter en natt borta så är vi nu hemma igen, trött är jag för det blev sent igår på grund av allt prat om Egypten. Itressant var det att höra och se massa bilder, fick även två pressenter en sjal i rosa och guld och ett halsband som var gjort av kamel. Båda var så himla fina :-) Jag ska ta bild på dem senare så ska ni få se!

Annars så har jag varit i skolan, vi fick hemtentan idag så nu är det bara att börja skriva. Det är fortfarande mycket kvar att göra i skolan men jag har börjat lugna ner mig, vilket är skönt. Det händer väl inte så mycket mer idag förutom att jag ska ta det lugnt. Det blir lite mer gjort i morgon. Då ska jag plugga och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0