Då var det söndagkväll!

Då var helgen snart slut, det har varit en trevlig helg. Det har varit så trevligt att träffa några av de närmaste under denna helg, det var en trevlig fika med Tilda och Veronica på dagen igår och sen bio med Jenny. Det var så kul att gå på bio med Jenny, det ska verkligen göras om!! Det blev mycket prat om skoj innan och efter filmen :-) Vi pratade även om att jag ska få ta med Samuel någon gång till Busborgen i Västerås, han, jag, Ella och Melle :-) Jag ska prata med Ella i morgon och se när det kan bli av.

Jag fick även umgås med pappa och dem en del, det var trevligt! Älskar min pappa så!!

Så denna helg var en lyckad helg, nu så ska jag umgås med min älskling som jag har saknat så! Jag saknat han så fast jag bara varit borta en natt! Jag skulle ha lagat fläskfilé men jag tror att jag ska bjuda han på pizza om han är sugen!


I morgon är det dags för viktkulbben och stipparobic. Det måste även fixas med allt inför interjuven på tisdag, jag har inte hittat mina betyg än så jag måste leta efter dem ikväll och oom jag inte hittar dem så ska jag gå till stadshuset i Eskilstuna i morgon för att få dem. Hampus sa att man kunde göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0