Bröt ihop

Idag på didaktik lektionen så bröt jag ihop för att jag verkligen inte vill ut på VFU på måndag pga av att jag känner mig motarbetad och att det finns en risk att jag inte blir godkänd pga att jag inte får göra allt jag ska göra. Jag tog upp det med lärarna inför hela klassen och berättade hur det låg till. Då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna men som tur var så hade jag Cicci brvid mig som tog tag i mig och krama om mig. Jag är så glad för allt stöd jag får av mina studiekompisar.

Jag har inte riktigt varitöppen med hur jag känner inför VFUn för jag vill inte besvära alla med mina problem.

Mina lärare tyckte att jag skulle ringa till VFU ansvarig för att bli förflyttat till en annan skola, det är lite i sista sekunden men min lärare sa: Det är ju bara onsdag!

Vi får se vad som händer men jag kommer förmodligen få en ny partnerskola från och med måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0