Bio

FIlmen var inge vidare men det var så mysigt och avslappnade att få gå på bio med min underbara älskling. Det var tur att G lyckades vinna bio biljetter på personalfesten förra helgen. Det alltid så trevligt att gå på bio även fast filmen inte alltid är så himla bra. Jag hoppas på att nästa film vi ska kolla på är bra, den nya bond filmen :-)

Idag ska jag fixa all info till min redovisning till på onsdag så behöver jag inte tänka på det för på tisdag ska vi hem till Gs familj så då måste jag vara klar. Jag ska även läsa massa för jag har en del böcker som måste vara klara till i morgon och till onsdag. Jag ska även baka bröd idag :-D Jag behöver en paus i allt pluggande! Sen så hinns det nog inte mer så mycket mer förutom att jag även måste hinna dammsugas för det har jag lovat att göra nu i flera dagar.


Min vecka framöver inne håller skola, hemma plugga, familjemiddag och sen till helgen funderar jag på att åka till pappsen för jag saknar han! Vi får våran hemtenta på onsdag så då ska det börjas skrivas på den för jag måste få klar den innan onsdag nästa vecka för annars blir det så mycket under den veckan och sen börar praktiken och då vill jag inte hålla på med tentan.


Nu ska jag skicka mail till en av mina handledare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0