Bio i natt!

Kl 23.59 ska vi på premiären av nya Bondfilmen :-) Det ska bli så myigt men jag kommer vara så trött i morgon för det blir ca 4h sömn.


Jag har verkligen längtat, G får tacka pappa att jag äslkar Bond för det är pga att jag alltid kollade på Bond som tonåring med pappa min! He he!!!


Jag var till bemaningstjänst idag och lämnade in pappret från polisen för det kom i brevlådan i morse, när jag kom dit så var det Elin som öppnade, hon som interjuvad mig. Hon så då kör vi, och jag vet att hon ska ha pratat med Barbro så jag tror det lutar åt att hon håller på och kollar var det behövs folk så jag kan börja jobba :-) Det visar sig i morgon eller nästa vecka! Man kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag ta det lugnt framför datorn sen mellan 20-21 ska jag ta och lägga mig så jag får sova lite innan filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0