Bemanningstjänst

Jag har skrivit in mig på bemanningstjänst i Västerås, tänkte att jag skulle kunna jobba extra som lärare bland annat under min studietid. Jag är faktiskt färdig svensklärare för högstadiet efter jul :-) Nu i Oktober har jag läst halv vägs, två år 3/4 av ett år. Dett känns så bra, jag har verkligen kommit en bit i mina studer men det är en bit kvar men men. Snart står jag där och har mitt examensbevis i handen.

Framtida planer: Jobba på Universitet som statsvetare eller litteraturvetare, så då ska det skrivas en avhandling och sen så kan jag tänka mig och plugga till det som behövs för att kunna ta anställning som rektor. :-D Här har man drömmar, kanske förblir drömmar men man ska ha drömmar. Jag har ju karriärs planer och det är alltid bra att ha! Jag ska även göra allt för att uppnåt dessa planer/drömmar!!

Nu ska jag fortsätta och se på Stjärnor på is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0