Vid nio börjar festligheterna!

Just nu så sitter jag och bara tar det lugnt efter all städning, sen ska det börjas med maten för den ska vara klar till 21 då vi ska äta. Det ska bli en riktigt mysig kväll tillsammans med min älskling och vårt mousseradevin som kommer öppnas till desserten.

Jag hade en tanke först och det var att gå på bio men filmen som jag var sugen på att se har inte premiär förrän på fredag. Så det blir bio på fredag istället. Då ska jag även träffa lilla Samuel för han ska få sina julklappar och sen kanske jag ska träffa Anna och John som är uppe och hälsar på. Någon annan som är sugen på att hänga på så är det bara att säga till.

Hoppas ni alla får en bra kväll för det ska vi ha! :-)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Gott nytt år på dig!

Kan tyvärr inte hänga med på fredag, jobbar då tyvärr.

Men vi får försöka hitta nån tid.

Kram kram

2009-01-01 @ 01:40:28
URL: http://matilda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0