Torsdag

Igår var det en tung dag, jag hade lektion på förmiddagen, sen blev det jobb med uppsatsen en stund för att sedan ta mig till Rinman för att hålla i nationella provet med min NV-klass. Så jag var ju lagom slut när jag kom hem och bättre blev det inte idag då vi har setat med B-uppsatsen hela dagen. Vi han väldigt långt men hjärnan är helt slut. Det blir en likadan dag i morgon med, vi ska börja vid nio taget för att avsluta vid 15 tiden. Jag har inte hört något så jag tror Mia hämtar upp mig i morgon men först ska hon komma upp hit på en kopp kaffe för hon lämnar sina barn 8 och Cissi är inne till halv9.

Vi satsar på ett VG på denna uppsats så då får man lägga manken till! Det känns som vi kan ha chansen till det, vi ska se till att den är klar till torsdag då vi ska ha handledning för att kunna få den bästa handledningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0