Examen 2011

Jag tar examen 2011, samma år som Ella och Mia som jag pluggar med nu. De började efter mig men läser kortare tid så därför tar vi examen samtidigt. Vi kommer även läsa sista AU3 tillsammans så vi får se om vi kanske skriver examensarbetet tillsammans alla tre :-) Det känns i alla fall bra att ta examen med några som man känner.  Det blir kul att få gå min sista termin med dem här i Västerås förmodligen om de inte har lagt den i Eskilstuna. Det blir en rolig termin! Jag har nu fem terminer kvar, hoppas det går fort!!!

Kommentarer
Postat av: Raija

Det är långt till examen....så du kan behöva ha lite annat att pyssla med mellan varven...så jag utmanar dig.

2008-12-10 @ 15:39:53
URL: http://www.raija.org/#post306

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0