Tisdag

Det var en lång och seg dag idag, usch!!!! Skola hela dagen!!


Det är mycket nu till jul, vi ska till Gs familj för att fira jul. Vi kommer sova där till juldagen för att sedan åka hem och ha lite glöggmys. Jag skulle egentligen ha gått ut med tjejerna men jag känner att jag behöver en kväll hemma själv med G så här över jul på grund av att vi haft mycket båda två nu på sistonde. Jag ska ju iväg igen på annandag för att fora jul hos mamma Raija och Tobbe, sen blir det att åka hem och sova hos pappa så det kan vara skönt att vara hemma lite i jul. Jag hoppas ni förstår tjejer! Det hade varit kul men med tanke på all stress jag haft på sistonde så behöver jag få ta det lite lugnt. Men jag hänger gärna med någon annan gång!

Jag känner verkligen att alla dessa resor och besök blir väldigt stressande vid juletid men det ska bli mysigt att få lite familjetid. 

Men jag hade i alla fall tänkt mig en jullunch på annandagen med gänget, så alla som kan får höra av sig! Sen tänkte jag ha en lite bakdag eller något liknande veckan efter jul. Får se vilka som kan, Veronica kunde, men måste komma överräns om en dag bara. Jag har messat Jessica och Tilda också så vi får se om de kan. Hoppas!! Funderar på den 29 eller 30, får se när dem kan. Det vore mysigt att bara pyssla och ta det lugnt. Det är bara att hör av er!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!

Jag kan både 29e o 30e så det är bara att hojta till om vilken dag det blir. Vore riktigt mysigt att baka tillsammans.

Kramar

2008-12-17 @ 08:32:18
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!

Tyvärr kan jag ingen av dagarna. Jag har alla stängningar i mellandagarna, så det är lite kört med att hinna ses där tyvärr. :/

Synd att du inte kunde komma på juldagen.

Kommer du på glöggmyset hos Unka den 27:e?

2008-12-17 @ 09:58:10
URL: http://matilda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0