Söndag den 14 dec!

Jag har fullt upp i helgen och i fredags var jag så trött när jag kom hem efter uppsatsskrivandet. Det blev ingen filmkväll med Gs familj i fredags, hans mamma var för trött. Så det blir inget förrens till julafton, de ville komma till helgen men vi känner inte att vi har tid. Vi tillbringande fredags kvällen med att äta pizza och kolla på Idolfinalen! Det var helt rätt vinnare enligt mig, heja Kevin!!

Igår var jag med pappa och bror min hela dagen, det började med luciafika på amarante på Tuna park. Det var en väldigt mysig dag. Tack så mycket för en bra dag! På kvällen blev det god mat och mys med älsklingen.

Idag ska jag ta och plugga en del, det ska skrivas på mitt PM och kollas på uppsatsen. Så jag har en del att fixa idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0