Snart klar!

Pepparkakorna är klara och glaserade :-) Jag har lussebullar i ugnen så snart är jag klar med dem med! Kan så mysigt att få julstöka lite, det värsta är att jag även måste hinna med att göra mat :-S Det hade varit skönt att slippa det..... Men men, det blir enkel mat så det är lugnt.

Jag vill inte att det ska bli fredag för då är det min sista dag på VFUn, idag så fick jag lite tårar i ögonen när en tjej sa: Nej, då får inte sluta i morgon. Det blir en tung dag i morgon, alla avsked plus att det blir en lång dag. 8.15-16,30.......

Nu ska jag snart ta ut den första plåten med lussebullar och stoppa in den andra. Sedan jag lägga mig i soffan en liten stund innan jag måste diska och laga mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0