Sista dagen på 2008

Den spenderas just nu med att plugg, vilket inte är något vidare kul men men jag måste ju bli klar. Men jag tänkte inte sitta hela dagen, för det är så mycket annat som ska fixas. Jag måste fixa med maten till kvällen och städa i ordning lite.

Vad har hänt under detta år då, jag har fortsatt med mina studier, jag och min älskling åkte för första gången utomlands tillsammans. Det var så himla mysigt och det är minnen för livet. I början av året var vi på melodifestivalen, vilket också var en upplevelse.





Jag hann även med en roadtripp med Tilda till Göteborg och sedan vidare till Anna och John i Ängelholm :-)

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från året som gått men det går tyvärr inte på grund av att jag var tvungen att formatera om hela datorn för några månader sedan, så de flesta bilderna ligger uppe på extrafilms hemsida.

Om jag nu tänker på hur 2009 kommer se ut så tror jag att det kommer bli ett bra år, jag kommer fortsätta med mina studier, jag och älsklingen kommer leva vidare i VÄsterås och ta året som de kommer.

Nu ska jag fortsätta och skriva på mitt PM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0