Så trött!

Det blev en lång dag, jag gick hemifrån kl 7 och var hemma till halv 19..... Inget roligt alls!!! Jag började dagen med att ha en lektion som skulle innefatta en diskution om möss och människor. Vilket inte var det lättaste på grund av att dem hellre ville prata om vad dem gjort under helgen. KAOS!!!!

Det blev en underbar lunch med mamma Raija, det var på tiden vi sågs!! Det var så trevligt så!


På eftermiddagen så hjälpte jag Andreas 1:a med att genomföra deras instruktioner. Det var riktigt kul, jag har gassvetsat för första gången :-) He he! Dem hade riktigt kul åt mig för jag blev rädd när jag fick i gång lågan. He he!!!

Nej jag orkar verkligen inte skriva mer för jag är så himla trött!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jupp, kan ses på torsdag =) Fristadstorget?

2008-12-02 @ 08:18:16
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0