Nu vet jag!

Nu har jag fått veta när min nästa VFU period är, det blir mellan den 5 feb till 13 mars :-) He he! Så jag slutar på min födelsedag! Det är en sportlov i mellan där så då är jag ledig för det finns inget inplanerat på skola schemat heller. Men det är säkert något jag måste göra på grund av att det är så mycket med all planering som ska göras och nu kommer jag plnera för båda svenska och samhällskunskap. Men det ska bli så spännande att få pröva vingarna i sitt andra ämne med. Jag har meddelat min partnerskola så jag väntar bara på svar men det får jag nog efter jul och nyår. Jag hoppas att det inte är under den period som 3:orna har APU för då vet jag inte var jag ska vara. Men men, det ordnar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0