Möten och åter möten

En stor del av läraryrket består av möten, igår var det föreläsning och idag blev det möte krin TCM, Teknik college mälardalen. IP och Teknik hör ju samman nu och mer tydligt blir det efter ombyggnaderna av hus 4. Jag kommer vara med om denna ändring för jag kommer ju komma ut lite då och då under den tiden som alla förändringar kommer ske. Sen fick jag veta att jag skulle ha fått gå på jullunch nästa vecka men jag har ju slutat då. Det var självaste rektorn som bjöd med mig :-)
Ooo vad jag kommer sakna alla, lärare och elever... Jag är glad att jag ska tillbaka nästa termin igen. Jag kan lätt tänka mig att jobba på IP när jag har tagit examen och jag tror att det finns en chans för mig att få göra det med.

Långa dagar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0