Känns lockande

Det känns väldigt lockande att lägga om studierna och ta examen 2010 istället för 2011. Men som jag och mamma Raija kom fram till så behöver jag inte bestämma mig förrens till vårterminen 2010 för det är då jag i såfall ska läsa AU3 och göra mitt examensarbete för att sedan kunna ta examen till sommaren. Det jag kan göra om jag nu tar examen 2010 är att jobba ett tag på högstadiet och sedan använda mig av lärarlyftet för att läsa upp till gymnasiekompitens. Då får jag läsa på högskolan med 80 % av min lön.

Tankarna går runt ch runt!!!


------------------------------------------------------------------------------------------

Saknar mina vänner, det är så tråkigt att jag inte hinner träffa dem nu när vi håller på med uppsatsen för de dagaar jag ej har skola så sitter jag och tjejerna med uppsatsen.
Vi får ta och hitta en dag och ses tjejer!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman!

Tack så mkt för att du reder ut oklarheterna om CSN för mig ;)

Vi måste verkligen ses nån dag! Det var evigheter sen! Jag känner att jag inte gör något annat än att sitta och hänga med näsan över böckerna. Kanske kan jag komma förbi V-ås på jullovet om vi båda har tid över och kolla in din lägenhet? Det är ju otroligt att du har bott där så länge utan att jag ens har hunnit se hur du bor.

Kramar

2008-12-15 @ 16:01:20
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0