Julshopping idag

Då ska man snart ut i julstressen och slåss men innan dess ska jag plugga lite för de närmaste dagarna kommer jag inte hinna med det. Det kommer vara fullt upp, fira jul hos  Gs familj i morgon och kommer hem på juldagen, annandagen blir det jullunch med Veronica, firande hos mamma Raija och Tobbe, sen hem till pappa för att sova där och till sist på lördagen den 27 ska jag till min biologiska mamma för att säga god jul men det blir inte så lång stund där för sen ska jag hinna träffa mina kusiner/gudbarn och min faster från Blekingen för dem har jag inte träffat på över ett år, om inte mera. Så det blir ingen lugn och ro här!! Men sen ska jag bara ta det lugnt så då är jag ledig om det är någon som vill hitta på något :-)

Nyår blir lugn i alla fall, vi ska vara hemma och äta god mat! Myspys med älsklingen och katterna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0