Julhandling

I morgon ska det inhandlas de sista julklapparna, får se vad det blir för något. Jag ska i alla fall inhandla en kläning till mig själv som jag kan ha på julafton. Jag och Ella ska uta och trängas :-)

Innan julhandlingen ska det tränas så man får lite extra energi, det kan behövas. Jag är ju i gull gång med träningen i den så det är skönt. Jag älskar verkligen att träna, Jag funderar på att börja köra lite yoga, har en DVD hemma med övningar.

Jag ska färga håret i morgon :-) jag ska bli ännu mörkare, jag skulle även behöva klippa mig men det finns nog inga lediga tider i morgon så det får bli efter jul!

Nu ska jag ta och kolla lite på tv och skriva lite på diskussionen i vår uppsats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0