Julafton 08

Då har jag fixat över bilderna till datorn så ni ska få se lite blider från våran jul hemma hos Gs familj.


Min underbara älskling :-)



:-) Jag med min röda strumpor, he he!





Adrian



Sacharias


Jag med en del av mina julklappar :-)


Älsklingen




Jag fick dessa två böckerna , den första har jag redan läsa halva :-) Den fick jag av min Gabriel, att han visste att jag ville ha den :-) Han lyccnar ibland, he he! Den är riktigt bra och man blir chockad över att få hör om allt Mia påstås ha hittat på. Vet inte vad man ska tro!



Detta plus ett nattlinne  och novellboken ovan fick jag av Gs mamma.




Jag fick en soda streamer :-) Jag fick även en extra patron och två smaker av min underbara Gabriel!


Jag fick även en tunika från Gina av min fästman!

Men något som var ännu roligare än att få julklappar var att se hur glada alla blev för det jag hade köpt till dem. Jag älskar att ge bort massa pressnter :-) Gabriel blev så glad för viterjackan ajg köpte, även för hans resterande julklappar han fick av mig som var en tröja, homerstrumpor och en biokväll med mig på lördag :-)

Det var en mysig jul med god mat, klassiskt julbord igår och kalkon idag. Sen vid halv tolv var det midnattsmässa för våran del, så fint med underbar musik. Jag började även tänka på att det är ett år sedan min morfar dog nu i morgon så jag blev lite ledsen och fälde några tårar. Precis under nu tändas tusen juleljus.. Men men ibland måste man få fälla några tårar. Det var skönt att han älsklingen där som tröstade mig.

Vi kom i säng till halv tre ungefär så dagen bestod av att sova, äta mumsig mat, läsa bok och åka tåg hem. Nu ska vi bara ha det mysigt tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Caroline! Kul att se hur Du utvecklats och lever. Kul att se att Du funnit kärleken i Ditt Liv, vilket jag vetat om länge förstas. Kul att det gar bra för Dig i Livet, och kul att Du haft en fin jul. Du är en fin tjej!!! Kram Eva

2008-12-27 @ 06:02:48
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0