JUL


                                                                





Jag älskar verkligen julen, det är något speciellt med julen allt. Det som är skönt i år är att jag inte alls har lika mycket att fixa som förra året, då gjorde jag all julmat från grunden i storsätt och i år ska vi vara hos Gs familj så då behöver jag bara göra jansson. Så det som ska göras här hemma är att julstäda, göra jansson, köpa de sista julklapparna och göra julgodis. Allt kommer göras den 23 förmodligen förutom julstädningen som ska göras idag. Så det som ska göras idag är att julstäda, plugga och slå in någon julklapp. I morgon blir det PM skrivande hela dagen så då kommer jag inte alls vara social, kommer inte vara social på måndag heller för då ska jag och flickorna sitta med uppsatsen hela dagen hemma hos mig.

Det ska bli riktigt trevligt på tisdag för då ska jag och Ella ut i julhandeln, vi måste fixa det sista med julklapparna. Det kan vara lite skönt med sällskap ch vi båda behövde handla det sista. Sen ska jag på kvällen göra lite julgodis och fixa med inslagningen. :-)  Jag ska även kanske pröva på att göra marmellad, kan vara en trevlig julklapp till vissa :-)

Nej nu ska jag ta mig något att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0