Hemma hos pappa!

Igår bar det av till Eskilstuna igen men då själv utan min älskling för han skulle jobba och jag ville fira lite jul med pappa och dem. Vi skulle ha varit hos mamma Raija igår men hon har varit magsjuk. Men jag var med pappa och dem ett tag innan jag träffade Veronica och hennes syster på Tuna park, det var så mycket folk så man tappade bara orken. Jag gick över en liten stund till min biologiska mamma med en julblomma och jag fick pengar i julklapp.

Jag träffade även mina kusiner/gudbarn från Blekinge hemma hos pappa :-) Det var riktigt trevligt!


Lilla Emma som nu är 7 år, henne har jag matat och bytit på, he he! Kommer ihåg när jag stod i kyrkan med henne i famnen.

Jag och min bror gjorde knäck på förmiddageb, mumma!



Jag fick en juciecentrefug av pappa och dem :-) Nu kan jag göra min egna jucie och min egna läsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0