Funderar kring julklappar så här dag före dag före doppardag!

Jag har många fungeringar nu kring vad jag ska köpa i julklapp till de som är kvar. Jag kan inte skriva vad jag ska köpa för de som jag ska köpa till läser denna blogg. Jag ska köpa något till älsklingen, min bror, mamma Raija och Tobbe (fast vi inte ska köpa julklappar till varandra, men något litet ska de få) sen ska jag köpa något till pappa och Rigmor (fast vi kommit överens om att inte köpa något), och till sist Samuel. De andra julklapparna är redan fixade förutom de G ska köpa till sin mamma. Han köper den för det är från hans jobb.

Det är verkligen svårt att veta vad man ska köpa till alla men det ska nog ordna sig :-)



I morgon ska jag ta lite kort på de julklappar vi ska ge bort så ni får min inslagning :-) ag älskar verkligen att slå in presenter så det blir mycket tanke och kärlek bakom inslagningen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0