Fredag

Det skulle ha blivit en tidig morgon med uppsatsskrivande vid det här laget men Cissis dator hade lagt av så hon ville fixa med det innan hon åkte iväg. Men vi ska ses om ca en timme, får se vart det blir nu för Ella ringde och sa att hon ville att vi skulle vara hos henne för Melle är sjuk. Hon missade hela dagen igår så det vore bra om hon kunde vara med iidag, får se hur det blir! Vi ska i alla fall skriva på uppsatsen idag, det är så himla skönt att vi har kommit så långt i skrivandet. Det ska sammanställas diagram och dras slutsatser efter dem.

Det blir hemma hos Mia som igår för det är lättare att konsentrera sig.

Nu ska jag plocka ihop min dator för jag kom på att jag kan ta med mig den på grund av att Mia inte kan öppna mina dokument på grund av att jag har en annan version av word.

Ikväll får vi besök av Gsfamilj, blir lussefika och film, Dark Knight. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0