Ett boktips

Till alla er som har läst Gömda och Asyl, ni måste bara läsa Mia sanningen om Gömda. Den är väldigt bra och den väcker tankar och funderingar kring böckerna, stämmer detta? är allt överdrivet eller helt enkel påhittat? Detta får man själv ta ställning till när man läser denna bok.



Även den andra boken på bilden anser jag vara väldigt bra, man får en bild av hur författarna skriver och kan då få en uppfattning om vilken författare man skulle vilja läsa fler böcker av.

Just nu är jag inne i en perjod då jag bara måste ha en bok tillhands, jag läser ca en timme varje kväll om inte mera. Jag funderar på att gå och köpa boken Gomorra så jag hinner läsa den innan den 9 jan då den har biopremiär. Den ska jag bara se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0