En lugn kväll

Det blir en lugn kväll för mig ikväll, jag bangar från festandet idag med på grund av att jag måste ta mig upp i god tid i morgon för att skriva på mitt PM som ska in den 7 jan. Jag måste bli klar så mycket tidigare så jag och flickorna kan skriva på uppsatsen, den ska ju in den 5. Men jag tar mig gärna tid för en lite fika om det är någon som hinner för jag åker ju gratis till Eskilstuna även fast det är julledigt. Jag tror jag ska hinna klar med mitt PM i morgon och om jag inte blir klar så har jag i alla fall kommit en god bit på vägen.

En annan anledning till att jag håller mig hemma är för att jag och min älskling ska njuta av en av Gs julklappar som han fick av mig. VI ska gå på bio :-) Det blir Australia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0