Andra advent!

Då var det andra advent :-) Ca två veckor kvar till julafton.

Igår blev det som sagt julfest med Gs jobb, det var riktigt trevligt! Bjöds på musik av bla Waterloo som såg ut prcis som Agneta och Frida som dem såg ut 74. Bjöds på god mat och dryck, det var synd att det inte att ordnats något extra till mig men jag blev mätt endå. Men jag blev lite irriterad på att severingspersonalen inte kunde ge klara svar på vad jag kunde äta.
Men men, det var en trevlig kväll, fast vi gick vid elva tiden för vi ville vara pigga idag. Vi båda har haft mycket och kommer ha mycket fram till jul så då vill vi vara pigga när vi väl är lediga.

Idag så kmmer Tilda hit efter jobbet så då ska vi ta oss till Ikea :-) Jag ska införskaffa lite julsaker så vi får ännu lite julmysigt här hemma. Behöver bla en julstjärna till fönstret i sovrummet. Sen får jag se om det blir något mera.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgon så börjar skolan igen, på morgonen så är det gruppdiskution kring våra erfarenheter från VFUn. Det ska bli spännande och se hur dem andra har haft det men det är tråkigt att jag inte hamnade i Ellas och Mias grupp men men, jag har i alla fall Sara och Janette i min grupp.

Sen på kvällen ska jag ta tag i mitt tränade igen :-) Så skönt att komma igång igen, jag har saknat träningen men tiden och orken har inte funnits nu när jag har haft praktik.

Hård träning fram till jul så man kan unna sig lite gott under julen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0