3 dagar kvar

Då har jag bara tre dagar kvar på min praktik och alla dessa dagar måste jag upp till tåget som går halv 8. I morgon skulle jag egentligen slippa det men jag ska vara med på Andreas lektion för att genomföra instruktioner som eleverna har gjort. Sen har jag inget förrens vid halv 13... :S Men men...

Idag hade vi föreläsning av en polis om konflikthantering, det var väldigt lärorikt. Sen gjorde det inget att ha var riktigt rolig.

Polismannen stod och skulle kolla om en kille skulle in i fyllecell för fylleri eller ej då kommer det en bratt och säger: Vad tror du att du gör?
Polisen: kollar hur det står till med killen.
Bratten: Vet du vem min farsa är?
Polisen: Nej, men om du frågar din morsa så vet hon säkert!

He he!!! Tyckte det var så kul, detta har hänt på riktigt nere i Båsta.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ok, då ses vi imorrn :) Blir det några fler som hänger med?

2008-12-03 @ 10:02:39
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0