Uppe med tuppen!

Jag var tvungen att gå upp för idag har jag examination och jag vet ej vad jag ska säga..... Det är inge bra det men jag börjar kl 13.15 så jag har ett tag på mig och jag har en tanke om vad jag ska prata om med. Jag har inte kunnat få ihop något de senaste dagarna på grund av att jag har mått så dåligt men mamma Raija tipsade mig om att strecha ut en muskel i nacken och det har hjälpt. Tänka sig att man kan få sådan yrsel och illamående av en muskel.

Det är besiktning av ventelationen idag med, jag plockade ner allt från kryddhyllan igår morse för det står på lappen tisdagen den 20/8 så jag visste inte om det var dagen eller datumet som stämmde.


Om det är någon som vet hur man får upp menyn tillbaka till sin ursprungsplats så berätta gärna det för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0