Trevlig fredag

Det blev en sväng på stan med Anki och lilla Vendela med dem stora fina ögonen :-D he he!! När vi hade gått  på stan en stund så blev det lunch, en dagens på Gränden. Tiden gick så fort, vi sågs vi 12 sen var kl helt plötsligt 16 så då var det dags för mig att dra mig hemåt så jag skulle hinna vara med G lite innan han skulle till Eskilstuna. Men det gjort inget för Anki var tvungen att åka hem för att gå ut med hundarna. Sen när jag kom hem så fixade G i ordning sig efter att ha jobbat så vi kunde ta oss till Rocklunda för att gå på marknade, det var mysigt att få strosa runt med min sötnos innan han skulle iväg. Det kommer bli tomt utan honom men han kommer ju hem i morgon igen. Han och Johan skulle gå på Arn ikväll, han gör det bara för Johans skulle för han tycker själv inte om svenskfilm. Själv ska jag bara ta det lugnt, skulle gärna lägga mig redan nu men det känns lite tidigt. Så jag ska sitta framför tvn och fördriva tiden lite. G skulle ring efter bio och säga god natt så efter det lägger jag mig för natten.

I morgon ska jag upp i god tid för att städa innan pappa och dem kommer för att gå på marknaden med mig. Jag vill att det ska vara fint när G kommer hem i morgon. Nej nu ska jag kolla vidare på CSI.

Ni får ursäkta att jag inte lägger upp bilder på ett tag för datorn är helt tom på bilder på grund av att jag formaterade om datorn för några dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0