Tränat

Då har man varit iväg och tränat, är helt slut i kroppen. Jag la till någon maskin idag, för att komma åt lite andra muskelgrupper. Det var rikigt skönt, fast jag skulle ha skippat magövningarna för jag körde ju ett magprogram  hemma på 50 min igår så det får jag komma ihåg till nästa gång. I morgon så blir det konditionsträning av något slag, får se om jag tar mig en rask promenad eller om jag går till gymmet och gör något där. Jag tror det blir en promenad efter skolan så jag får lite energi för att klara pluggandet på kvällen sedan.

Det är så kul när man börjar märka en skillnad, jag känner redan att det börjar strama åt lite på vissa ställen av kroppen. Det är ju inte helt fel!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0