Tränad

Nu är jag nytränad :-) Det var ett skönt lite pass jag körde med hjälp av en dvd, men nästa gång ska jag ta ett annat pass för jag kände inte riktigt att det här passet var något för mig. Men men, nu har jag tränat tre dagar i rad, det blir träning i morgon med. Det känns att kroppen mår bättre av all träning och bra mat (mat i huvudtaget, för förut kunde jag ibalnd bara äta en gång om dagen. Vilket inte är bra.) Nu så har jag verkligen lagt om min liv till det bättre, jag är så mycket piggare förutom på tisdagar och torsdagar för då är det långdagar i skolan.

Men nu ska jag sätta mig och skriva på tentan lite, ska försöka att få klart alla frågor som jag börjat skriva på ikväll så jag bara kan sitta med fråga tre i morgon. Jag vill hinna umgås lite med G i morgon med för sen kommer vi ju vara ifrån varandra ett tag för jag kommer hem sent på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0