Tråkigt

Jag hade ju planerat att träffa faster och kusinerna på onsdag men det gick inte för dem skulle på kryssning med min andra faster just denna dag. Det är väldigt tråkigt för det var enda dagen som jag kunde pga av att jag har så mycket i skolan just nu. Jag som missade dem i julas med, jag hoppas jag kan träffa dem nästa  gång dem kommer upp hit för nu är det ett tag sedan. Men det bästa tycker jag är att dem flyttar upp hit igen :-)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag var helt slut på eftermiddagen, jag slocknade vid tre och vaknade vid fem. Det behövde jag med tanke på att jag sovit som jag gjort de senaste veckorn. Nu känner jag mig piggare, vilket är enormt skönt. Jag och Ceasar sov tillsammans i sängen, han är så gullig min lilla Ceasar. Vi sov så gott båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0