Tisdag

Jag har haft fullt upp hela dagen så jag har inte hunnit skriva något här idag så nu har jag en hel del att få med, he he!

Dagen började med att jag åkte till Eskilstuna för att ha lektion, jag började 10.15 men jag tåg ett tidigare tåg för att hinna till biblioteket och låna lite böcker. Sen var det bara att sätta sig i skolbämken igen, jag tror att denna kurs blir bra. Vi fick veta att på salstentan kommer vi få ha med oss en av våra handböcker, anteckningar och kompendie så nu är jag lugn. Det var många nya ansikten förutom 2 st, en som jag har läst på högskolan med förut och sen som jag läste historia med på Eskil. Vi var ovanligt många Västeråsare så det är skoj.

Efter skolan så träffade jag Jesscia, Fabian, Veronica och Sussi för att äta lite lunch, det blev Ming. Det är ju aldrig fel! Det var riktgt trevlig, efter det så blev det en sväng på stan med Jessica och Sussi för Veronica skulle fixa saker till lägenheten. Tack för idag tjejer!

När jag kom hem till Västerås så möte G upp mig innan jag skulle till frisören så vi gick till saluhallen och kollade. Det är riktigt kul att ha fått hit en sådan hall, där ska det handlas. Efter det gick jag till frisören, hon var riktigt bra. Jag ska fortsätta att gå dit, nu när jag verkligen har hittat en frisör jag tycker om. Jag frågade henne om vilken färg hon tyckte jag skulle färga, hon tyckte att jag skulle fortsätta vara blond till mitten eller slutet av september och sen färga mitt hår brunt. Hon tyckte jag skulle passa bra i det och det är också en bra höstfärg. Jag är så nöjd med mitt hår i alla fall och i morgon ska jag lägga nya slingor i håret. Det blir också Grönan i morgon :-) Så jag ska fixa håret på förmiddagen för jag ska åka vid halv ett till Eskilstuna och sen ta tåget med Veronica och Tilda till Stockholm vid 14.

Ikväll ska jag och G ta det lugnt och kolla på film, Ps, I love you.

Det måste också nämnas att Tilda har kommit in i Linköping, GRATTIS!!!! Jag är verkligen glad för din skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0