Söndagsmorgon

Jag fick sova lite längre idag än vad jag har gjort på ett tag så det är ju skönt det men känner mig inte riktigt utvilad. Detta kan ha och göra med all stress som jag känner just nu, över skolan bla. Det ska bli skönt att få några dagar mellan sista lektionen och nya terminen sen, det är inte många men att inte ha något att läsa kan vara skönt. Fast jag har ju haft nästan fyra veckor ledigt så jag ska ju inte klaga. Nästa helg måste jag försöka få klart tentan för annars vet jag inte när jag ska hinna klart med den. Jag ska läsa till tisdagen idag och sen i morgon kommer jag sitta med tentan, jag har egentligen inte tid att åka på tisdag till Gs mamma och sova kvar, sen bli i Eskilstuna nästan hela dagen för jag ska träffa Jenny och Raija först sen försöka hinna träffa min faster och kusiner. Det är enda dagen som jag kan träffa min faster men önskar att jag hade mer tid. Middagen med Gs familj har vi planerat sedan i maj tror jag så vi kan inte ställa in det nu...  STRESS!!

Jag ska ta mig till gymmet på eftermiddagen så får jag slappna av lite, vilket behövs. Det var så skönt att träna igår och jag stretchade mer noga denna gång så jag känner inte av det lika mycket.

I morgon ska jag och Tilda planera våran tripp, det ska bli skönt för jag behöver prata med henne. Det ska bli kul att komma iväg men jag kommer sakna G så mycket, det var så länge sedan vi var borta från varandra i tre nätter, det har nog inte hänt sedan början av vårat förhållande när han låg i lumpen. Det är ju ett tag sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0